Bestellen

Hoe plaats ik mijn bestelling?
Kies de producten uit die je wilt kopen en voeg ze, door middel van de knop “in winkelmand” toe aan je Winkelwagen.
Je kunt de inhoud van je winkelwagentje altijd bekijken via de knop ‘winkelmand’ rechtsboven in je scherm.
Met die knop kun je ook kiezen voor “bekijk winkelmand” of “afrekenen”. In het scherm “afrekenen” vul je je gegevens in. Je kunt enkel via de webshop een bestelling plaatsen, niet per mail of telefonisch.

Is het mogelijk mijn bestelling op een ander adres te ontvangen?
Ja dat kan, dit kun je aangeven op de pagina “Afrekenen”.

Kan ik mijn bestelling op komen halen?
Ja dat kan, kies in het scherm afrekenen voor “Afhalen in Barendrecht”. Ik neem dan contact met je op om een ophaal-afspraak te maken.

Krijg ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, je ontvangt een orderbevestiging en een betalingsbevestiging. Zodra je bestelling verstuurd is, ontvang je een email met een track & trace code. Check vooral even je SPAM-map als je geen bevestiging ontvangt in je mailbox.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?
Ja, alle bestellingen verstuur ik met een track & trace code van PostNL. Per mail ontvang je deze code. In de mail vind je tevens of jouw bestelling een brievenbuspakje is (waar je niet voor thuis hoeft te blijven) of een pakket wat aan de deur wordt afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact met mij op.

Ik wil iets bestellen maar kan het niet vinden op de website.
Oermensjes heeft van diverse merken producten in het assortiment. Wil je van een van deze merken een product bestellen wat je niet in de webshop ziet staan? Vaak kan ik het wel bestellen bij de leverancier.Neem contact met mij op, dan bespreken we de mogelijkheden.