Een klacht melden

Oermensjes houdt van blije klanten. Maar het kan voorkomen dat je niet tevreden bent. Laat het vooral weten, dan kan ik een passende oplossing bieden. Maak je klacht daarom kenbaar aan mij door contact op te nemen.

LET OP: klachten alleen kenbaar maken via e-mail. Je krijgt hier altijd een ontvangstbevestiging van. Klachten via whats app of facebook neem ik niet in behandeling. (Geen onwil, maar ik lees dat gewoon minder vaak en ik wil je graag snel en goed helpen, dat kan alleen als je me mailt) Beschadigingen graag melden inclusief foto. Uiteraard maak je je klacht zo snel mogelijk na het ontvangen van het product kenbaar, maar uiterlijk binnen 48 uur.

Komen we niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.