LET OP!
Postnl heeft de 'gemist' briefjes afgeschaft. Stuur je iets retour? Mail dan de T&T code naar info@oermensjes. Zo kan ik het pakket volgen en aannemen.
Om je goed en snel te helpen vraag ik je vriendelijk je ruil- en retourneer zaken enkel via e-mail te melden. Meldingen via whats app of social media neem ik niet in behandeling. Van je e-mail krijg je altijd een ontvangstbevestiging.
Ruilen:
Wil je een product ruilen omdat dit beschadigd is onderweg naar jou, dan neem je direct na ontvangst van je pakket (uiterlijk binnen 48 uur) contact met mij op, voorzien van foto van de beschadiging.
Mocht je een product willen ruilen omdat het toch niet is wat je wil, dan is dat mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Neem contact op met Oermensjes om te vermelden welk product je wilt ruilen en welk product je daarvoor in de plaats wilt ontvangen. Je stuurt mij het product (ongebruikt, in originele staat) retour en je krijg een kortingscode twv het productbedrag om daarmee de nieuwe producten te bestellen. De verzendkosten zijn voor jouw rekening. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Is er spraken van een fout, gemaakt door Oermensjes? Dan betaal ik uiteraard alle verzendkosten om het juiste product bij jou thuis te krijgen. Jij stuurt eerst het verkeerde item retour, daarna stuur ik jou het juiste.
LET OP: een aantal producten worden niet geruild:
- Uit hygiënisch oogpunt kunnen fopspenen en wasbare producten zoals maandverband/cups, luiers en billendoekjes niet geruild worden als de verzegeling verbroken is.
- Heb je een Yumbox laten personaliseren met je naam, dan kan deze helaas ook niet geruild worden.
- Mysteryboxen worden enkel in het geheel geruild.
Retourneren:
Mocht je je bedenken dan heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling deze te annuleren, zonder opgaaf van reden. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Als je pakket niet bezorgd kan worden, wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haal je het daar niet op, dan breng ik het bedrag van €7,95 (retourkosten) bij je in rekening. Zodra het pakket terug is bij Oermensjes, wordt je bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd. Dit regel geldt ook als je het pakket weigert bij de deur.
LET OP: bestel je meerdere artikelen en retourneer je ze niet allemaal? Dan ontvang je enkel de kosten voor de geretourneerde artikelen retour. Retourneer je de volledige bestelling? Dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
De kosten voor retour van jouw huis naar Oermensjes zijn voor jouw rekening. De kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Oermensjes geretourneerd moeten worden.
Meld je retour aan via info@oermensjes.nl Stuur vervolgens dit formulier voor herroeping mee met je retour. Retouren die niet voorzien zijn van dit formulier kan ik niet in behandeling nemen.
Het orderbedrag staat binnen 14 dagen na ontvangst van je retour weer op je bankrekening, mits het product reeds in originele staat retour is ontvangen.
LET OP: enkele producten kunnen niet geretourneerd worden:
- Uit hygiënisch oogpunt kunnen wasbare producten zoals maandverband, luiers en billendoekjes niet geretourneerd worden als de verzegeling verbroken is.
- Een gepersonaliseerde Yumbox kan niet geretourneerd worden.
Retouradres:
Oermensjes, t.a.v. Brechje Koster
Margrietsingel 14
2991BJ Barendrecht
LET OP! Postnl heeft de 'gemist' briefjes afgeschaft. Stuur je iets retour? Mail dan de T&T code naar info@oermensjes. Zo kan ik het pakket volgen en aannemen.